Coming Soon: Jel en El in China, part 2 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Ellen en Jelle - WaarBenJij.nu Coming Soon: Jel en El in China, part 2 - Reisverslag uit Lelystad, Nederland van Ellen en Jelle - WaarBenJij.nu

Coming Soon: Jel en El in China, part 2

Door: Jel en El

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Jelle

22 Januari 2010 | Nederland, Lelystad

Over een paar weken weer hier op waarbenjij.nu!


  • 22 Januari 2010 - 09:33

    (Mama) Bya:

    Wel super gaaf dat jullie daar weer naar toe gaan. En natuurlijk ga ik jullie weer missen, maar deze keer gelukkig geen 8 maanden!
    Maar eerst nog even de verjaardag van El vieren!
    X (mama) Bya

  • 22 Januari 2010 - 09:40

    Leonie:

    Ik ben benieuwd naar jullie leuke verhalen, deze keer! Heel veel plezier en geniet ervan!

  • 22 Januari 2010 - 10:54

    Saskia:

    Jeeh ! Jullie gaan er weer op af ! Leuk hoor !
    Ik wil mee !!!!! :)

  • 22 Januari 2010 - 11:46

    Irene:

    Hey,
    Wat leuk dat jullie weer gaan. Voor hoe lang deze keer? Gaan jullie de boel een beetje controleren daar? Veel succes en plezier!
    liefs

  • 22 Januari 2010 - 13:40

    Joerik:

    Ziek Ouwe:P

    nee supertof!

  • 24 Januari 2010 - 11:42

    Kathe:

    Ha die El en Jel
    Wij wensen jullie alvast weer een super leuke tijd toe in China en gaan natuurlijk jullie hilarische verslagen weer volgen
    groetjes Kathe

  • 28 Januari 2010 - 13:45

    Tim:

    Hoi Ellen,

    Gaaf dat je weer naar China gaat!! Eigenlijk wil ik ook wel terug! Welke plaats(en) gaan jullie?

    Grt,

    Tim

  • 28 Januari 2010 - 13:45

    Tim:

    Hoi Ellen,

    Gaaf dat je weer naar China gaat!! Eigenlijk wil ik ook wel terug! Welke plaats(en) gaan jullie?

    Grt,

    Tim

  • 31 Januari 2010 - 12:39

    Henny En Piet:

    wat leuk. als je de smaak te pakken hebt, is het moeilijk om weer in nederland te wenen even is het leuk, maar dan weer weg wij hebben 16 jaar die ervaring gehad. veel sucses wij volgen jullie piet en henny.

  • 11 Februari 2010 - 21:57

    Nicole:

    Hey Ellen!

    Wat leuk dat jullie nog een keer naar China gaan!Leuk ook om jullie verhalen van de vorige trip te lezen en foto's te bekijken : )
    Heel veel plezier en ik zal jullie volgen via deze site!

    Liefs Collie

  • 16 Februari 2010 - 15:27

    Anke:

    Goede reis en heel veel succes.
    Ik kijk weer uit naar alle verhalen.
    Liefs en groetjes,
    Anke Veldkamp-Fonville

  • 02 Maart 2010 - 13:29

    (Mama) Bya:

    Ruim een uur geleden jullie op de trein naar Schiphol gezet. Het was anders dan de vorige keer. Vier maanden lijkt niet lang, maar daar ga ik mij in vergissen denk ik. Veel succes, zowel zakelijk als privé! Kus (mama) Bya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen en Jelle

Actief sinds 31 Dec. 2008
Verslag gelezen: 193
Totaal aantal bezoekers 26071

Voorgaande reizen:

02 Maart 2010 - 06 Juli 2010

China 2

09 Februari 2009 - 30 September 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: